مشاوره آنلاین و تلفنی

پلتفرم آموزشی مشاوره ای مدرسه زندگی با گردآوری متخصصان کارآزموده و فراهم ساختن زیر ساخت های مشاوره تلفنی و آنلاین در سامانه مرکز تماس راهنما سعی در سهولت و آرامش هر چه بیشتر شما دارد. شما می‌توانید در هر نقطه‌ای از کشور که هستید تنها با مراجعه به پلتفرم  مدرسه زندگی وارد بخش مرکز تماس راهنما شده و با مشاوران برجسته پلتفرم مدرسه زندگی تماس بگیرید. کیفیت مشاوره و آموزش، توسط پلتفرم مدرسه زندگی تضمین می گردد.

مشاوره ها به صورت تکنیکی و کاربردی و با ارائه راهکارهای علمی با انجام یک جلسه مشاوره کامل شامل برقراری ارتباط ، همدلی ، گرفتن شرح حال، رسیدن به تشخیص و ارائه راهکار و جمع بندی ارائه می گردد.

مزایای مشاوره تلفنی و آنلاین:

جلسات مشاوره تلفنی و آنلاین از نظر کیفیت جلسات، تخصص روان درمانگر، مدت زمان مشاوره، هیچ تفاوتی با روش مشاوره حضوری ندارند. بنابراین می‌توانید با اطمینان از موثر بودن این شیوه مشاوره را انتخاب کنید.

دسترسی آسان:

اولین ویژگی محبوب مشاوره تلفنی و آنلاین دسترسی آسان و امکان برقراری ارتباط راحت با مشاور است. با انتخاب این روش، دیگر تفاوتی نمی‌کند که شما در کدام منطقه زندگی می‌کنید و یا تا چه اندازه از کلینیک و مرکز مشاوره و روانشناسی دور هستید.

با استفاده از امکانات مشاوره آنلاین و غیرحضوری به راحتی می‌توانید با مشاور خود ارتباط برقرار کنید و جلسات مشاوره را بدون وقفه پیش ببرید.

صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها:

انتخاب مشاوره آنلاین و یا  تلفنی به شما کمک می‌کند که بخشی از هزینه‌های رفت‌وآمد و همچنین میزان اتلاف وقت خود را برای رفتن به مرکز مشاوره کاهش دهید. بنابراین نیازی نیست که هزینه رفت‌وآمد بپردازید یا ساعت‌ها در ترافیک بمانید.

مشاوره تلفنی سامانه مرکز تماس راهنما این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد در هر مکانی که دوست دارید، جلسات خود را پیش ببرید.

سرعت بالا :

تصور کنید در یک موقعیت اضطراری قرار گرفته‌اید که نیاز به مشاوره با درمانگر خود دارید و در عین حال منتظر ماندن برای مراجعه حضوری، برای شما غیرممکن است. در این حالت مراجعه به پلتفرم مدرسه زندگی و ورود به بخش سامانه مرکز تماس راهنما و دریافت مشاوره تلفنی و آنلاین شما را در هنگام اضطراری یاری می‌کند.

مشاوره تلفنی و آنلاین برای چه افرادی مناسب است؟

همانطور که مشاوره حضوری برای همه افراد مناسب است، مشاوره روانشناسی تلفنی آنلاین هم محدودیتی برای انتخاب افراد ندارد. بنابراین بسیاری از افراد که به دنبال راهکار درمان اضطراب و یا روانشناس برای وسواس و درمان آن می‌گردند نیز می‌توانند از خدمات آنلاین استفاده کنند.

باید توجه کنید که انتخاب حضوری یا آنلاین بودن جلسات مشاوره کاملا به موقعیت و شرایط، نوع مشکل و همچنین علاقه و تمایل شما بستگی دارد.

البته باید در نظر بگیرید که در موارد خاصی نیز، روش مشاوره تلفنی آنلاین نسبت به روش حضوری کاربرد بیشتری دارد. مانند موارد زیر:

1. دور بودن مسافت از مراکز روانشناسی حضوری و یا مهاجرت به شهر و کشور دیگر در حالیکه تمایل دارید مشاوره خود را ادامه دهید.

2. بیماری، محدودیت‌ها و مشکلات شدید جسمی و حرکتی که جابه‌جا و خارج شدن از منزل را برای شما دشوار می‌کند.

3. نگهداری از کودکان و سالمندان که شما را ملزم به ماندن در خانه می‌کند.

4. ایجاد اضطراب شدید در شما هنگام مراجعه حضوری به درمانگر، به شکلی که روند درمان را با مشکل روبه‌رو می‌کند.

5. عدم تمایل کودک یا نوجوان برای مراجعه حضوری به درمانگر و یا احساس خجالت شدید برای رویارویی حضوری با روانشناس.

چه افرادی نیاز به مشاوره دارند؟

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که چه کسانی به مشاوره نیازمندند یا چه زمانی باید به مشاور و روانشناس مراجعه کنیم. اگر به کشورهای پیشرفته نگاه کنید، می‌بینید که درمان‌های روانشناختی به جزئی از زندگی روتین آن‌ها تبدیل شده است. بنابراین باید گفت که ما در همه مراحل زندگی خود به حضور یک مشاور کارآزموده نیاز داریم.

شما می‌توانید در هر برهه‌ای از زندگی خود به روانشناس و مشاور مراجعه کرده یا از مشاوره تلفنی و آنلاین استفاده کنید. پلتفرم آموزشی مشاوره ای مدرسه زندگی با نوآوری در ارائه خدمات در سامانه مرکز تماس راهنما ارتباط شما و مشاوران و کارشناسان تربیتی و تحصیلی را فرآهم نموده و به سهولت، بهترین کارشناسان این حوزه در کنار شما هستند.

فهرست