رسالت پلتفرم مدرسه زندگی

پلتفرم آموزشی مشاوره ای مدرسه زندگی  در سال 1396 توسط تیمی متشکل از روان شناسان و مشاوران حقوقی با هدف ارتقاء سطح آگاهی ها عمومی افراد جامعه راه اندازی شد و در مرکز فناوری های اطلاعات و رسانه های دیجیتال به کد 1-0-63-746381-1-1 ثبت گردید، همچنین ضمن اخذ سایر مجوز های لازم به عنوان واحد فناور در مرکز رشد و شتابدهی جهاد دانشگاه تهران مستقر می باشد.

پلتفرم مدرسه زندگی با توجه به نیاز روز جامعه اقدام به راه اندازی سه سامانه : مرکز تماس راهنما، جذب با ما، مرکز رشد و نوآوری اجتماعی نموده است.

سامانه مرکز تماس راهنما :

مرکز تماس راهنما سامانه ای جهت راهنمایی و پاسخگویی به سوالات و مسائل روزمره کاربران در حوزه های مختلف می باشد.

با توجه به بالا بودن هزینه مشاوره های تلفنی ( خطوط ارزش افزوده ) و مبالغ سرسام آور قبوض تلفن و نارضایتی کاربران، سامانه مرکز تماس راهنما،ضمن برقراری ارتباط بین کاربران و کارشناسان پاسخگوی نیاز ، افراد جامعه می باشد.

قدم اول : سامانه مرکز تماس راهنما پل ارتباطی بین دانش آموز و پشتیبان تحصیلی می باشد.
پشتیان و برنامه ریزان تحصیلی سامانه مرکز تماس راهنما، رتبه های برتر کنکور و فارغ و التحصیلان دانشگاه های معتبر می باشند.
با توجه به مشغله والدین و نیاز به رسیدگی و پیگیری امورات تحصیلی فرزندان، انتخاب یک پشتیبان تحصیلی کارآزموده می تواند به رشد تحصیلی دانش آموزان کمک بسزایی نماید.

پشتیبانی تحصیلی همه پایه ها
برنامه ریزی تحصیلی
استعدادیابی و هدایت تحصیلی
انتخاب رشته تحصیلی

سامانه جذب با ما :

در گذشته یکی از دغدغه های افراد یافتن شغل مناسب بود. اما اکنون یکی از چالش های سازمانها یافتن افراد شایسته می باشد. سرمایه انسانی رکن اصلی و عامل موفقیت در دنیای کسب و کار مدرن می باشد.امروز در دنیای کسب و کار رقابت بر سر جذب و نگهداشت استعدادهاست، سامانه جذب با ما، دستیار سازمانها در حوزه جذب و استخدام افراد شایسته می باشد.

سامانه مرکز رشد و نوآوری اجتماعی:

مرکز رشد و نوآوری اجتماعی با هدف توسعه فردی و توانمندسازی اجتماعی،با همکاری نهادهای حمایتی بستری فراهم نموده جهت آموزش، مشاوره و تبدیل ایده به محصول و با نوآوری باعث ایجاد اشتغال پایدار و توسعه کسب و کار در مناطق کم برخوردار گردیده است.

مرکز رشد و نوآوری اجتماعی با اعلام فراخوان هایی اقدام به دعوت از دانشجویان،نخبگان و ایده پردازان ،مددجویان و زنان سرپرست خانوار نموده و با ارائه خدمات زیر به رشد و توسعه فردی و توانمندسازی اجتماعی افراد کمک می نماید.

توسعه فردی :

  • آموزش مهارتهای زندگی و اجتماعی
  • راهنمایی و مشاوره

توانمندسازی اجتماعی :

  • مصاحبه و استعدادیابی
  • ظرفیت سنجی و امکانسنجی
  • آموزش کسب و کارهای نوین و تبدیل ایده به محصول
  • کوچینگ و راه اندازی کسب و کارهای نوین
  • آموزش و مشاوره جهت فروش محصولات و خدمات
فهرست